- Ajuts i subvencions
- Associacionisme
- Biblioteca
- Cementiri i serveis funeraris
- Comunicació
- Cooperació i solidaritat
- Cultura
- Dinamització territorial
- Educació
- Emprenedoria i comerç local
- Registre d’establiments d’alimentació
- Esports
- Formació
- Gent gran
- Hisenda
- Identitat digital
- Igualtats
- Joventut
- Ocupació
- Serveis socials
- Vigilància
Utilització del logotip oficial de l'Ajuntament de Celrà en la difusió d'activitats
L'objectiu d'aquesta guia és establir els criteris que regeixen l'ús del logotip oficial de l'Ajuntament Celrà i els de les seves àrees o serveis. Aquests criteris són de compliment obligat en qualsevol publicació impresa o digital, especialment pel que fa a cartells, anuncis i publicacions a les xarxes socials, referida a activitats organitzades o que disposin del suport de l'Ajuntament.
Com a criteri general, l'Ajuntament compartirà als seus canals de difusió únicament les activitats en què col·labori, però també es reserva la possibilitat de compartir activitats que consideri d'especial interès.
1. Posició i relació respecte dels logos d'altres entitats
El logotip de l'Ajuntament i els d'altres entitats que participin en l'activitat se situaran a la part inferior de la imatge, amb la mida, la distribució d'espai i les proporcions adequades perquè es distingeixin de manera clara.
S'hi inclourà la llegenda "Organitza/Organitzen:" o "Col·labora/Col·laboren:", segons convingui.
2. Elecció del tipus de logotip, color i transparència
Segons quines siguin les característiques de la imatge de fons del cartell, la composició tindrà en compte les possibilitats següents:
- Fons blanc o de color clar i uniforme (exemple 1):
S'utilitzaran els logotips en color, amb el fons transparent, amb especial cura perquè les imatges dels logotips es diferenciïn i contrastin entre elles i respecte del fons.
- Fons negre o d'un color fosc uniforme (exemple 2):
S'utilitzaran els logotips en negatiu (blancs), amb el fons transparent.
- Si la imatge de fons no és uniforme (exemple 3):
S'ha d'incloure una franja blanca horitzontal a la part inferior, en forma de peu i, preferentment, ocupant tota l'amplada del cartell.
3. Usos no acceptables
Cal evitar col·locar els logos a sobre dels fons que no siguin prou uniformes (exemple 4).
I en qualsevol cas, no és admissible la utilització de logotips amb fons blanc, en forma de rectangles separats, sobre una imatge o un fons de color (exemple 5).
Si no disposem de cap versió amb el fons transparent d'algun dels logotips, optarem sempre per situar una franja blanca a la part inferior del cartell.
Finalment, no es permet de cap manera deformar els logos canviant-ne la proporció. Qualsevol canvi de mida que es vulgui fer ha de mantenir la proporció original entre amplada i alçada.
4. Obtenció dels logos de l'Ajuntament i les àrees en diferents formats i versions
Les àrees de l'Ajuntament tenen accés als fitxers digitals dels logotips a les carpetes compartides.
Les entitats i associacions que els necessitin els poden demanar a l'àrea corresponent o bé enviar un correu amb la petició a comunicacio@celra.cat.
Mesures de les imatges per a xarxes i cartelleres
Als posts d'Instagram es poden publicar imatges en diferents formats: quadrat, vertical o horitzontal
- Imatge quadrada: 1080 x 1080 píxels o una altra proporció quadrada superior.
- Imatge vertical: 1350 x 1080 píxels.
- Imatge horitzontal: 1080 × 566 píxels.
- Stories: 1080 x 1920 píxels.
- Stories: 1080 x 1920 píxels.
- Imatge per a un esdeveniment: 1920 x 1080 píxels.
- Imatge per a un post (recomanat): 1200 x 1200 píxels (quadrat) o 1200 x 636 píxels (horitzontal).
Cartelleres municipals
- La mida estàndard del cartell per a les cartelleres municipals és DIN-A4 (210 x 297 mm).