celrà.cat » Educació » L’Ajuntament rep una subvenció de la Diputació per a projectes educatius

L’Ajuntament rep una subvenció de la Diputació per a projectes educatius

L’Ajuntament de Celrà ha rebut una subvenció de 1.098 € de la Diputació de Girona per al foment de programes i projectes educatius durant el curs 2024-25, durant el qual es van portar a terme les activitats següents, dins el programa Educació 360.

  • Tallers de rap contra el racisme a l’Institut de Celrà amb els grups de 4t d’ESO a càrrec de Versembrant, una cooperativa especialitzada en aquest tipus de tallers de sensibilització a través de diverses disciplines de l’art urbà.
  • Sessions de taller – debat sobre l’assetjament entre iguals, a partir d’una obra de teatre, a les dues Escoles del municipi amb els grups de 6è de primària a càrrec de la Fundació Privada Cultural de Granollers AC i la seva proposta anomenada “Selecció Natural” per treballar l’assetjament escolar.
  • Xerrades sobre la incorporació de la perspectiva de gènere, en particular en treballs de recerca a l’Institut de Celrà dels grups de 1r de batxillerat a càrrec de Aliou Diallo Diallo.
  • Xerrada adreçada a famílies, sobre salut mental en adolescents anomenada “Primers auxilis psicològics. Salut mental per a famílies amb fills i filles adolescents” a càrrec de l’expert Isaac Lloveras, psicòleg i sociòleg especialitzat en programes de salut i emergències en l’àmbit de la salut mental dirigida a les famílies dels alumnes els centres educatius (a la imatge, un detall del cartell).

La valoració de les activitats és molt positiva, ja que han suposat un impacte directe sobre unes 350 persones i hi han participat diversos agents que tenen alguna funció en l’àmbit educatiu: des d’una gran diversitat de professionals a famílies, infants i joves i ciutadania en general.


Amb el suport de: