celrà.cat » Ple municipal » Convocatòria i ordre del dia del ple ordinari del 10 de desembre

Convocatòria i ordre del dia del ple ordinari del 10 de desembre

Imatge del ple del 12 de novembre de 2024El dimarts 10 de desembre tindrà lloc el ple ordinari d’aquest mes, a les 20 h, a la sala de plens de l’ajuntament. Es podrà seguir en directe per Ràdio Celrà, al 107.7 de l’FM, i per internet a l’enllaç a la transmissió en directe.

Podeu consultar-ne l’ordre del dia a continuació.


ORDRE DEL DIA

I PART RESOLUTIVA

1. Aprovació de l’acta de la sessió ordinària del dia 12 de novembre de 2024 i de la sessió extraordinària del dia 26 de novembre de 2024.

PROPOSTES DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DIRECTORIAL

2. Dictamen sobre l’aprovació del Conveni marc de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Educació, i l’Ajuntament de Celrà per desenvolupar en règim d’alternança i amb Formació Dual el cicle formatiu de Grau Superior Formació Professional Dual (FP DUAL) Educació Infantil, a Institut Montilivi de Girona (expedient x2024002941).

3. Dictamen sobre l’aprovació de l’addenda per la qual s’aprova la 2a pròrroga del Conveni de col·laboració entre el Consorci de Benestar Social Gironès Salt, el Consell Comarcal del Gironès i l’Ajuntament de Celrà per executar el Servei d’Atenció Diürna de Celrà durant l’exercici 2025 (expedient x2022001740).

4. Dictamen sobre l’aprovació inicial del Document Únic de Protecció Civil Municipal (DUPROCIM) del municipi de Celrà (expedient x2024003203).

5. Dictamen sobre l’aprovació de la xifra oficial d’habitants a 1 de gener de 2024 (expedient x2024000914).

6. Declaració institucional amb motiu del 25 de novembre de 2024, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones (expedient x2024002695).

II PART DE CONTROL

7. Donar compte de l’aprovació de la memòria d’activitats de l’EMDC curs 2023-2024 (expedient x2024002974).

8. Donació de compte d’assumptes relatius a personal.

9. Donació de compte de decrets de l’Alcaldia.

10. Informació de les regidories.

11. Assumptes de caràcter urgent.

12. Precs i preguntes.