El dimarts 12 de novembre tindrà lloc el ple ordinari d’aquest mes, a les 20 h, a la sala de plens de l’ajuntament. Es podrà seguir en directe per Ràdio Celrà, al 107.7 de l’FM, i per internet a l’enllaç a la transmissió en directe.
Podeu consultar-ne l’ordre del dia a continuació.
ORDRE DEL DIA
I PART RESOLUTIVA
1. Aprovació de l’acta de la sessió de data 8 d’octubre de 2024.
PROPOSTES DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DIRECTORIAL
2. Dictamen sobre l’aprovació de l’adhesió de l’Ajuntament de Celrà a l’Acord marc per la contractació del subministrament, adquisició i lliurament, de bosses i fundes compostables i cubells, bujols i contenidors per a la recollida selectiva porta a porta, entre els membres de l’Associació de Municipis Catalans per a la Recollida Selectiva Porta a Porta (expedient X2024002293).
3. Dictamen sobre l’aprovació inicial del Reglament per a l’adjudicació d’habitatges d’urgència social i les seves condicions d’utilització com a allotjament temporal (expedient X2024000526).
4. Dictamen sobre la modificació de les bases de subvencions a entitats esportives per adaptar-les al Pla d’Igualtat de l’Ajuntament de Celrà (expedient X2024002057).
5. Ratificació del Decret d’Alcaldia 1455/2024, de data 21 d’octubre de 2024, de desestimació i no admissió a tràmit dels recursos administratius contra l’acord del Ple de l’Ajuntament de Celrà de data 13 de setembre de 2022 i de la Junta de Govern Local de dates 16 de maig de 2023 i 6 de febrer de 2024 (expedient x2022001164).
II PART DE CONTROL
6. Donar compte de l’informe d’Intervenció relatiu a la morositat en les operacions comercials del 3r trimestre 2024 (expedient X2024000930).
7. Donació de compte d’assumptes relatius a personal.
8. Donació de compte de decrets de l’Alcaldia.
9. Informació de les regidories.
10. Assumptes de caràcter urgent.
11. Precs i preguntes.