celrà.cat » General » Convocatòria i ordre del dia del ple ordinari del 10 de setembre

Convocatòria i ordre del dia del ple ordinari del 10 de setembre

El dimarts 10 de setembre tindrà lloc el ple ordinari d’aquest mes, a les 20 h, a la sala de plens de l’ajuntament. Es podrà seguir en directe per Ràdio Celrà, al 107.7 de l’FM, i per internet a l’enllaç a la transmissió en directe.

Podeu consultar-ne l’ordre del dia a continuació.


ORDRE DEL DIA

I PART RESOLUTIVA

1. Aprovació de l’acta de la sessió de data 9 de juliol de 2024.

DICTÀMENS DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DIRECTORIAL

2. Dictamen sobre l’adjudicació del contracte d’obres per a l’ampliació de l’Estació Depuradora d’aigües residuals (EDAR) de Celrà-Fase I (expedient X2023002341).

3. Dictamen sobre l’estimació del recurs extraordinari de revisió i anul·lació de l’acord d’aprovació del conveni per mutu acord d’una porció de finca carrer Juià 47 (expedient X2023000679).

4. Dictamen sobre la delegació de competències al Consell Comarcal del Gironès per la gestió del programa treball i formació de l’exercici 2024 (expedient X2024000129).

5. Dictamen sobre l’adhesió al Pacte d’alcaldes/esses pel Clima i l’Energia Sostenible (PAESC) – Objectiu 2050 (expedient x2024002072).

6. Dictamen sobre l’autorització de comptabilitat de l’arquitecte tècnic senyor Marc Agustí Muñoz (expedient X2024002116).

7. Dictamen sobre la modificació del complement de destí del lloc de treball SC 20 Vigilant (expedient X2024002132).

MOCIONS

8. Moció que presenten els grups municipals SP-CUP AMUNT, FC-AM i JUNTSxCELRÀ-CM relativa al Correllengua 2024 (expedient x2024002177).

II PART DE CONTROL

9. Donació de compte del Decret d’Alcaldia 1137/2024, de data 5 d’agost de 2024, relatiu a l’assignació del règim de dedicació parcial a la regidora Eulàlia Ferrer Benito (expedient x2023001319).

10. Donar compte de l’informe Compliment dels terminis que preveu la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials corresponent al primer trimestre del 2024 (expedient X2024000930).

11. Donació de compte d’assumptes relatius a personal.

12. Donació de compte de decrets de l’Alcaldia.

13. Informació de les regidories.

14. Assumptes de caràcter urgent.

15. Precs i preguntes.