celrà.cat » Ple municipal » Convocatòria i ordre del dia del ple ordinari del 9 de maig

Convocatòria i ordre del dia del ple ordinari del 9 de maig

Imatge del ple del 8 de novembre de 2022El dimarts 9 de maig tindrà lloc l’últim ple municipal ordinari d’aquest mandat. La sessió començarà a les 20 h, a la sala de plens de l’ajuntament, i es podrà seguir en directe per Ràdio Celrà, al 107.7 de la FM, i per internet a l’enllaç a la transmissió en directe.

Podeu consultar l’ordre del dia a continuació.

 


Ordre del dia

I PART RESOLUTIVA

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

PROPOSTES DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DIRECTORIAL

2. Dictamen sobre l’aprovació de la modificació de pressupost 4/2023 (expedient x2023000856).

3. Dictamen sobre l’actualització del Pla Estratègic de Subvencions 2022-2023 (expedient x2022000134).

4. Dictamen sobre l’addenda al conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal del Gironès i l’Ajuntament de Celrà per a l’impuls de l’Ocupació Juvenil al Gironès a través del programa referent d’ocupació juvenil (expedient x2020000097).

5. Dictamen sobre l’actualització i rectificació de l’inventari municipal 2023 (expedient x2023000873).

6. Dictamen sobre l’aprovació de les festes locals 2024 (expedient x2023000903).

7. Dictamen sobre la modificació del conveni de finançament privat de les obres d’ampliació de la depuradora municipal (expedient x2021000775).

8. Dictamen sobre la modificació de la relació llocs de treball per l’adequació singular dels llocs de treball SI 13 i SC 11 (expedient x2021001478).

9. Dictamen sobre l’aprovació de l’apartat disseminats dins de l’entitat Celrà, corresponent al padró municipal (expedient x2022000939).

10. Dictamen sobre la licitació del contracte de serveis per a l’execució de disciplines i activitats a l’Escola Municipal de Dansa de Celrà (expedient x2023000303).

11. Aprovació del Compte General 2022 (expedient X2023000458).

12. Dictamen sobre l’aprovació inicial del projecte de construcció d’una nova pista de pàdel (expedient x2023000863).

II PART DE CONTROL

13. Donació de compte de l’informe d’Intervenció sobre la morositat durant el primer trimestre de 2023 (expedient x2023000800).

14. Donació de compte de decrets de l’Alcaldia.

15. Ratificació de decrets.

16. Informació de les regidories.

17. Assumptes de caràcter urgent.

18. Precs i preguntes.