El dimarts 20 de desembre tindrà lloc el ple municipal ordinari d’aquest mes. La sessió començarà a les 20 h, a la sala de plens de l’ajuntament, i es podrà seguir en directe per Ràdio Celrà, al 107.7 de la FM, i per internet a l’enllaç a la transmissió en directe.
Podeu consultar l’ordre del dia a continuació.
Ordre del dia:
I PART RESOLUTIVA
1. Aprovació de l’acta de la sessió ordinària del dia 8 de novembre de 2022 i de la sessió extraordinària del dia 29 de novembre de 2022.
PROPOSTES DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DIRECTORIAL
2. Dictamen sobre l’aprovació del text refós de l’avantprojecte titulat “Urbanització arranjament plaça del Mercat de Celrà” (expedient x2022000113).
3. Dictamen sobre el conveni de col·laboració amb el Consorci de Benestar Social i el Consell Comarcal del Gironès per executar el Servei d’Atenció Diürna de Celrà (expedient x2022001740).
4. Dictamen sobre el conveni marc de col·laboració entre el Consorci de Benestar Social Gironès-Salt i l’Ajuntament de Celrà per al desenvolupament del Programa d’Acollida i Mediació Comunitària del Consorci de Benestar Social Gironès -Salt (expedient x2022001741).
5. Dictamen sobre l’aprovació del conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Juià per al tractament de les aigües residuals de Juià a l’EDAR de Celrà (expedient x2022001739).
6. Dictamen sobre l’aprovació del conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Martí Vell per al tractament de les seves aigües residuals a l’EDAR de Celrà (expedient x2022001769).
7. Dictamen sobre l’adhesió al Pla de Serveis en matèria cultural oferts pel Consell Comarcal del Gironès (expedient x2022001694).
8. Dictamen sobre l’adhesió a l’Agenda Digital dels municipis de Catalunya impulsada pel Consorci Localret (expedient x2022001699).
9. Dictamen sobre l’adhesió a la Declaració institucional del 25N (expedient x2022001680)
10. Dictamen sobre l’aprovació de la declaració de la xifra oficial d’habitants de Celrà a 1 de gener de 2022 (expedient x2022000526).
II PART DE CONTROL
11. Donació de compte del calendari fiscal, exercici 2023 (expedient x2022001458).
12. Donació de compte de la memòria d’activitats curs 2021-2022 de la Escola Municipal de Dansa, que inclou el compte de gestió del servei (expedient x2022001101).
13. Donació de compte d’assumptes relatius a personal.
14. Donació de compte de decrets de l’Alcaldia.
15. Informació de les regidories.
16. Assumptes de caràcter urgent.
17. Precs i preguntes.