» » Convocatòria i ordre del dia del ple municipal ordinari del 8 de setembre

Convocatòria i ordre del dia del ple municipal ordinari del 8 de setembre

Tema General | 0

El dimarts 8 de setembre tindrà lloc el ple municipal ordinari d’aquest mes. La sessió començarà a les 20 h i es podrà seguir per Ràdio Celrà, al 107.7 de la FM, o per internet clicant l’enllaç a la transmissió en directe. Podeu consultar l’ordre del dia a continuació.

Ordre del dia:

I. PART RESOLUTIVA

1. Aprovació de l’acta de la sessió ordinària del dia 14 de juliol de 2020 i de l’acta de la sessió extraordinària del dia 31 de juliol de 2020.

2. Presa de possessió de la sra. Alícia Hernández Navarro com a regidora del Partit Socialista de Catalunya-Candidatura de Progrés (PSC-CP) a l’Ajuntament de Celrà.

3. Donació de compte d’assumptes relatius a personal.

4. Informacions.

PROPOSTES DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DIRECTORIAL

5. Dictamen sobre l’aprovació definitiva del projecte d’obra ordinària municipal titulat Instal·lació de plaques fotovoltaiques per autoconsum a l’Escola L’Aulet (expedient X375/2020).

6. Dictamen sobre la subscripció de l’Ajuntament de Celrà al Pla de serveis de XALOC per a la prestació del servei de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos de dret públic (expedient X751/2020).

7. Dictamen sobre l’aprovació de l’addenda al conveni entre els ajuntaments de Celrà, Bordils, Flaçà, Cervià de Ter, Sant Julià de Ramis-Medinyà, Sant Jordi Desvalls, Sant Joan de Mollet, Juià, Sant Martí Vell, Viladasens, Madremanya i l’Institut de Celrà per al finançament del servei de Taller Obert (expedient X576/2018).

8. Dictamen sobre l’autorització de compatibilitat amb una activitat pública, a favor d’una empleada pública (expedient X690/2020).

9. Moció sanitària en lluita per una única sanitat 100% pública i un únic conveni (expedient x743/2020).

PROPOSTA DE LA COMISSIÓ ESPECIAL DE COMPTES

10. Dictamen sobre l’aprovació del Compte General de la corporació corresponent a l’exercici 2019 (expedient X332/2020).

11. Altres assumptes de caràcter urgent.

II PART DE CONTROL

12. Donació de compte de decrets de l’Alcaldia.

13. Precs i preguntes.