L’Ajuntament i les entitats de Celrà que organitzen casals i activitats culturals, esportives o de lleure per a infants i joves han publicat les propostes que posen a disposició de les famílies.
Les primeres preinscripcions han començat el 4 de març.
Com els anys anteriors, l’Ajuntament ha editat el desplegable Casals i tallers d’estiu, on trobareu els detalls de cadascuna de les propostes: el Casal artístic, el Casal jove, el Casal de l’Esplai, els tallers de l’Escola de Dansa i tres casals esportius: de futbol, de rítmica i de tennis.
Consulteu tota la informació dels casals que organitzen l’Ajuntament i les entitats de Celrà, amb enllaços als webs de cadascun i els terminis d’inscripció, al tríptic informatiu que conté els detalls de les diferents ofertes.
Torna el Casal Artístic de l'Escola Municipal d'Art de Celrà
Un any més, l’Escola Municipal d’Art de Celrà i l’Àrea de Cultura organitzen el Casal Artístic, amb la voluntat d’oferir un espai de creació i oci per aquells infants que tinguin ganes d’experimentar, inventar, crear i passar-s’ho d’allò més bé a través de l’art.
Enguany, la temàtica escollida és la Dona artística. La intenció és reivindicar el seu paper dins del món de l’art, i sobretot en la recuperació d’artistes que han quedat oblidades o esborrades de la Història de l’Art.
També hi haurà temps per divertir-se i fer jocs d’aigua a la piscina municipal de Celrà.