» » Actualització dels serveis mínims de l’Ajuntament durant l’estat d’alarma

Actualització dels serveis mínims de l’Ajuntament durant l’estat d’alarma

Tema General | 0

Amb l’estat d’alarma i l’establiment de nous criteris quant al funcionament dels serveis essencials, l’Ajuntament de Celrà ha actualitzat els seus serveis mínims de la manera que us detallem (informació actualitzada el 18 de maig, fase 1 de desconfinament).

  • L’horari d’atenció ciutadana passa ser els matins de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 h, i les tardes de dimecres i dijous, de 16.30 a 19 h. Dins d’aquest horari s’atenen les consultes al telèfon 972 49 20 01.
  • L’atenció presencial es limita exclusivament a la recollida de bosses d’orgànica i als casos en què, acreditant una necessitat urgent, es concerti cita prèviament per telèfon, trucant al 972 49 20 01, dins del mateix horari.
  • Si teniu una urgència fora d’aquest horari, podeu trucar al telèfon 636 197 025.
  • L’oficina del Porta a porta també lliurarà bosses d’orgànica i nous cubells els dimarts de 9 a 13 h i els dijous de 16 a 19 h. Aquest servei manté l’atenció telefònica de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, al 972 49 46 50.
  • Si us ha quedat pendent alguna cita amb l’Ajuntament, podreu obtenir una nova cita més endavant.

Es mantenen serveis mínims també als serveis següents:

  • Vigilància municipal
  • Estació depuradora
  • Neteja d’edificis municipals
  • Neteja de la via pública

Continua el tancament de les instal·lacions i activitats ja anunciades des del 12 de març i que afecta els serveis següents:

  • Serveis educatius: les dues escoles bressol, l’Escola Municipal de Dansa, i l’Escola Municipal d’Art.
  • Suspensió de tots els actes públics organitzats per l’Ajuntament i activitats municipals adreçades al públic en general: teatre, concerts, conferències…
  • Tancament públic de totes les àrees de joc i parcs, zones d’oci, temps lliure i esportives.
  • Se suspèn temporalment el mercat de segona mà

Aquestes mesures es mantindran mentre es mantingui la situació de crisi sanitària.

Teniu algun tràmit pendent? S’han suspès els terminis de tramitació

En aplicació del Reial Decret 63/2020, s’han suspès els terminis per a la tramitació dels procediments administratius municipals. El còmput dels terminis es reprendrà quan perdi vigència el Reial Decret esmentat o, si és el cas, les seves pròrrogues.

Totes aquestes mesures estan recollides al Decret de mesures extraordinàries destinades a la contenció de la Covid-19 (II) (pdf) que actualitza el decret anterior, de 16 de març, i que podeu consultar al tauler d’anuncis de l’Ajuntament: enllaç a l’e-Tauler.

Us recordem que podeu seguir les informacions de l’Ajuntament de Celrà a: