Get Adobe Flash player

Feu els vostres tràmits amb IdCAT Mòbil

logoidcatmobilEls tràmits electrònics que trobeu al web de l'Ajuntament de Celrà requereixen, per llei, que us identifiqueu amb un identificador digital. El més fàcil i ràpid és l'IdCAT Mòbil, el sistema d'identificació i signatura electròniques a través de dispositius mòbils que el Consorci AOC, en col·laboració amb l'Administració de la Generalitat de Catalunya, ofereix a la ciutadania i que es pot utilitzar per a fer tràmits amb les administracions i ens que integren el sector públic de Catalunya.

L'IdCAT Mòbil té aquests avantatges respecte a altres sistemes d'identificació digital:

- Permet identificar-vos i signar des de qualsevol mòbil, tauleta o ordinador
- No cal recordar cap contrasenya ni PIN
- No requereix la instal·lació de cap tipus de programari
- És un sistema segur i no caduca pel transcurs del temps
- És gratuït

Per obtenir-lo, doneu-vos d'alta al [web d'IdCAT Mòbil]

Tot el tràmit es fa en línia i només cal que tingueu a mà el vostre DNI, la vostra Targeta Sanitària del Servei Català de la Salut i el vostre telèfon mòbil.

El cas de les entitats i associacions

Segons la llei 39/2015 de 2 d’octubre, tots els tràmits que fan les entitats amb les administracions s’han de realitzar amb identificació digital.

Algunes administracions, com l'Ajuntament de Celrà, accepten la identificació digital del president o del secretari per operar en nom de l’entitat.

En altres casos, s'exigeix a les entitats que s'identifiquin mitjançant el certificat de representant de persona juridica. És molt recomanable que totes les entitats i associacions que han de fedr tràmits amb l'Administració obtinguin aquest certificat. Els passos per fer-ho estan molt ben explicats al web de la Xarxa d'Entitats i Voluntariat:

- Com obtenir el certificat digital de representant de persona jurídica, pas a pas