Get Adobe Flash player

Èxit de participació del tour de tapes “Celrà al Plat”

Cua-farcida-2.png

El «tour de tapes» Celrà al Plat, que va tenir lloc de l'11 al 20 de novembre, va gaudir d'una molt bona acceptació entre la ciutadania i els establiments participants. Unes 500 persones van passar pels 10 establiments que oferien deu tapes diferents que la ciutadania va poder degustar i valorar amb l'objectiu de trobar la més representativa del municipi. La iniciativa incloïa l'elecció de la tapa més representativa de Celrà i un sorteig amb premis per a les persones que omplissin les butlletes de participació. Us oferim els resultat de la votació i del sorteig a continuació.

El resultat de les votacions ha estat el següent:

  • Tapa més representativa de Celrà: Cua farcida, de l'Alau Restaurant & Tapes
  • 2a tapa més representativa de Celrà: Ibèric de les Gavarres, Bar Ca l'Àlex
  • 3a tapa més representativa de Celrà: Niu de Celrà, La Sàlvia

L'Associació de Comerciants Celrà, amb el suport de l'Àrea de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Celrà, han portat a terme el tour de tapes Celrà al Plat, una campanya per descobrir el sabor del municipi.

Es calcula que unes 500 persones, de Celrà, Girona i altres municipis del Ter-Gavarres, han passat pels establiments de Celrà per tastar les tapes, de les quals, més d’un centenar han omplert correctament les targetes de participació del sorteig. Les dues guanyadores del sorteig, celebrat dimecres 23 de novembre, han estat:

  • Mercè Cano: 1r premi, creuer pel Mediterrani per a 2 persones
  • Radostina Kirilova: 2n premi, una nit en un allotjament de Catalunya per a 2 persones

VIDEO DEL SORTEIG: https://www.facebook.com/radio.celra/videos/1905191023042084/

S'estima que, durant els sis dies que ha durat la campanya, s'han consumit unes 800 tapes, fet que ha suposat un impacte econòmic valorat entre 4.000 € i 5.000 €. Més enllà d’aquesta xifra, els establiments participants han valorat molt positivament el Celrà al Plat com un projecte dinamitzador del comerç local, engrescador i participatiu per a la ciutadania on s’ha posat de relleu el producte local, a més d’afavorir el sentiment de pertinença i la descoberta de sabors propis del municipi.